Dostlukmuş**** Ölüme yürümekmiş ****Üstüne titremekmiş ****Vefaymış***Aşk dediğin***Zavallı bir kapıyı** Duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış ***Bana komaz diyip sancını*** Bir kilo rakıya gömsemde akşamları*** Oy benim yaralım** Asıl sancı uyandığımda****Bütün odaları***Boş görünce koyarmış*** Boş görünce koyarmış


AŞKA! AŞIK YÜREKLİ SEVGİLİLERİ BEKLERLER

BİLSEYDİM

Bitti artık herşey çek git diyorsun.
Arama sorma diyorsun.
halimi bilmiyorsun.

Bilseydim sana ben delice bağlanmazdım
Bilseydim ömrümü yoluna harcamazdım
Bilseydim hasretten her gece ağlamazdım
Bilseydim bir tanem bilseydim
Bilseydim sana ben delice bağlanmazdım
Bilseydim ömrümü yoluna harcamazdım
Bilseydim hasretten her gece ağlamazdım
Bilseydim bir tanem bilseydim.

Unut artık sende sevme diyorsun
Yoluma çıkma diyorsun halimi görmüyorsun

Dostlukmuş ölüme yürümekmiş
Üstüne titremekmiş vefaymış
Aşk dediğin
Zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış
Bana komaz diyip sancını bir kilo rakıya gömsemde akşamları
Oy benim yaralım asıl sancı uyandığımda bütün odaları
Boş görünce koyarmış boş görünce koyar

Yusuf Hayaloğlu





İLETİŞİM ADRESİM&

mehmet_5801@hotmail.com
mehmet_5801@hotmail.com

14 Eylül 2008 Pazar

ANLAMALIYDIM

-------------------Anlamalıydım
ben üzüldüğümde kılını kıpırdatmamandan, sadece işin düştüğünde aramandan. 'Ne haber, nasılsın?' lâfının arkasına 'Bir görüşelim mi?' ekleyememenden, anlamalıydım sevgisizliğini... Ben! Seni görmek için sınırlarımı zorlarken, senin umursamamandan, alaycı konuşmalarından, ya da senden vazgeçerim diye korkup önüme bir parça yem atmandan anlamalıydım...
-----------------Ben, hayatta hiç kimseye bu kadar sabırlı bu kadar mülayim davranmamıştım. Oysaki. Severdim özgürlüğümü, asi olmayı, bir bardak suda fırtınalar koparmayı, kimseye hesap vermemeyi... Bir bunları severdim bir de seni sevdim... Sevgilin değil sevdiğin olmayı istedim.... İlk defa biri benden hesap sorsun istedim, bir açıklama beklesin. Bu biraz açık değil mi ya da 'Hayır bir yere gitmiyorsun, evde oturuyorsun!'dan başka bir şeydi bu...
------------------Beni sorgula, duygularımı sorgula istedim. Olmadı... Ne kadar da kolaydım senin için, ne kadar da zahmetsiz... Tabii ki, bocalardın, emindin düzgün insan olduğumdan hayatında hiç karşına çıkmamış kadar düzgün, emindin seni çok sevdiğimden ve düşündüğümden; öyle olmasaydı her probleminde ilk beni arar mıydın? Nedenleri! Niyeleri merak etmedim hiç, inan etmedim...
----------------Bu kadar sevgisizliğinde seni nasıl bu kadar sevdim, onu merak ettim. Benim için ne düşündüğünü, beni nasıl gördüğünü, sendeki beni merak ettim... Artık hayal kurmuyorum, geçmişe bu kadar bağlı olmamın sebebi; o zaman çok mutlu olmam bunu biliyorum... Şimdi tekrar başlasak da, yalnızlığı paylaşsak da, sana gönlümü açabilir. Gözüm kapalı güvenebilir miyim sanıyorsun?
---------------Şimdi artık tek başınayım... Hiç değilse hakkını veriyorum yalnızlığın. İki kişilik kocaman bir boşluktansa, sensizliği ve yalnızlığı yeğlerim... Artık kendimi görmemek için aynalara bakmıyorum, üşürüm diye kazağını giymiyorum, ağlarım diye şarkımızı dinlemiyorum.
BELKİ DE SEN HAKLISIN! ARTIK BEN BİLE KENDİMİ SEVMİYORUM...



---------------SEN VURDUN DA BEN ÖLMEDİM Mİ?
(ADIN SEVDAYDI! ŞİMDİKİ ADINI BİLMİYORUM)
Yokluğunda! Ne ateşleri hasretinle yaktım da .
Bir! Seni yakamadım, beni yaktığın gibi.
Çölde su, mahpusta gün,
Oruçta ekmek gibi bekledim seni.
Sense araya korkular koydun.
Yasaklar koydun.
Bitmez tükenmez engeller koydun.
Şimdi nerdesin diye sakın sorma.

SEN! ÇAĞIRDIN DA BEN GELMEDİM Mİ?

Sen varken darılmazdım, çiçeksiz baharlara.
Yağmurlu havalara, bu kasvetli akşamlara.
Sen varken, bakıp içlenmezdim tren istasyonlarına.
Otobüs duraklarına.
Sen varken ayrılanlara ağlamazdım.
Yıkılmazdım biten sevdaların ardından.
Gidenlere küsmezdim.
Kalanlara acımazdım.
Sen varken böyle üşümezdim- titremezdim.
Masumdum, çocuklar gibi.
Böyle delirmezdim- küfretmezdim.
Hele ölmeyi hiç düşünmezdim.
Şimdi soruyorum sana.
Adı sevdaysa bu cehennemin

SEN YAKTINDA BEN YANMADIM MI?

Biliyorsun.
Bütün acılarına “yeşil ışık”yaktım olmadı.
Bütün korkularına “arka çıktım olmadı” olmadı.
Dağlara merdiven dayadım olmadı.
Haziranda kar oldum yağdım avuçlarına olmadı.
Sevdim-olmadı- yandım olmadı-taptım olmadı.

ARTIK BENDEN PES
BU AŞKIN BİLETİNİ İSTEDİĞİN GİBİ KES

Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git.
Ama ardında.
Ağlayan bir çift göz, paramparça bir yürek.
Ve yıkılmış bir yürek görmek istemiyorsan.
Çek silahını – daya sırtıma.
Titrersem namerdim…

SEN VURDUN DA BEN ÖLMEDİM Mİ?
-Ahmet Selçuk ilkan


-----------Biz Beraber Öleceğiz....
Biz Beraber Öleceğiz.
Sen Bilsen de.Bilmesen de Göz Bebeklerimde Kalacaksın.
Bir de Kalbimde. İster İstemez götüreceğim Seni.
Bozuk Yollara Aldırmadan.
Zaman Çabuk Geçer Bilirsin
Gel Şimdiden Tut Ellerimi.
Hiç Pişman Olmayacaksın İnan.
Gönlüm Serilecek Ayaklarına.
Taşları Bile Hissetmeyeceksin. Hadi Gel.
Durma! Aşk Seni Çağırıyor
Beni! Kul Etmiş Senin Yoluna Yüreğimin Acısını Vereceğim Ellerine
Bir Can Borcum Vardı Yaratana.
Bilse Almazdı.
Çift Gideceğim Yanına Saklayacağım.
Seni Hep Göğsümde
Artık Faydası Yok
Direnmenin Nasılsa Geleceksin
Bırak Biz Beraber Öleceğiz.
Bunu Sen De İsteyeceksin.
Sevgi Damlaları

--------------------KENDİNE SÜRGÜN ETTİN YA! BENİ
***********Aşk herkesi.Kırar biraz. Eksilmesin. Acısı şükret.Sen bana dediğinden bu yana kırık bir yanım.İçimde bitmeyen yitmeyen bir sen.Senle tutunmuşluğum hayattaki fırtınalara,dalgalara.

******Rotamı kaybetmiş bir gemi gibiyim şimdi yalpalıyorum.Acısını yaşıyorum sensizliğin.
Varsın ağlasın.Dalda kiraz. Herkes kendine. Sürgün biraz. Aşkımıza ağlıyor şimdi bulutlar.Gökyüzü döküyor içindekileri damla damla benim gibi.Kendine sürgün ettin ya beni.Bitmeyen bir özlemin kollarına bıraktın.Sürgünlerdeyim, bu sürgünün sebebi sen. Sonu sen.

------------Çocuk gülüşün.Dünden bir yara. Aşk bize sıla.
Gözlerimin önünde yüzün o masum gülüşün.Geçmişten kalan kabuk tutmuş bir yarasın içimde, zaman zaman kanayan.Uzaklardayız bir birimize aramız da aşılmaz engeller.Aramızda başka eller, başka yollar, başka hayatlar var.Akıp gidiyor hayat senden uzakta bir yerde.Günler gelirde. Büyür üzerler.-

--------------- Aşk bize gurbet.Zaman akıp gitmekte. yolunda sanıyorum her şeyi.
Aklıma bir sen düşene kadar.Büyüyor tekrar acım içimde. Tarifsiz sızılar sarıyor,kramplar giriyor kalbime, kap katı kesilip kalıyorum.Damarlarımda kan akmıyor, bir kalp krizine dönüşüyorsun.Feryat ediyor kalbim sonunda patlatıyor damarlarım. Yinede yoksun.

************Ay ışığı. Tende bıçak. Giden sürgün.Kalan kaçak.Sürgün edilmiş bir aşk bu. Senden uzaklarda. Bir deniz kenarında, sana doğru bakıyorum. Hasretle. Yüzün gibi parlıyor bu gece ay.Tebessümler oturuyor yüzüme.Yaralarım kanıyor. Deniz tuz basıyor üstüne, seni hatırladıkça.Mavi bir gecede, hasretliğin siyahı sarıyor etrafımı.Kapansın yarası. Şu gecenin. ----

--------------Ayrılıklar örtsün üstümü.Sensiz geçen yılların yarası kapansın artık.Ya tam sana gelsem. Ya tam senden gitsem. -Sıkışmasam hep iki arada bir derede.Sen en iyisi bende bitsen ve kapatıp kapıları mühürler vursak üstüne.Kimim kimsemdir. Ah gözlerin. Gidecek yeri. Yok kimsenin.Hiçbir şeyimsin, dokunamadığımsın.

-------------Gözlerinde kendimi göremediğimsin.Yanında olmadığım, saçlarını okşayamadığım.Hiçbir şeyimsin, hiç gidemediğimsin.Senden başka kimsem yok.
&*Sende ise, bir ben varmıyım*&