Dostlukmuş**** Ölüme yürümekmiş ****Üstüne titremekmiş ****Vefaymış***Aşk dediğin***Zavallı bir kapıyı** Duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış ***Bana komaz diyip sancını*** Bir kilo rakıya gömsemde akşamları*** Oy benim yaralım** Asıl sancı uyandığımda****Bütün odaları***Boş görünce koyarmış*** Boş görünce koyarmış


AŞKA! AŞIK YÜREKLİ SEVGİLİLERİ BEKLERLER

BİLSEYDİM

Bitti artık herşey çek git diyorsun.
Arama sorma diyorsun.
halimi bilmiyorsun.

Bilseydim sana ben delice bağlanmazdım
Bilseydim ömrümü yoluna harcamazdım
Bilseydim hasretten her gece ağlamazdım
Bilseydim bir tanem bilseydim
Bilseydim sana ben delice bağlanmazdım
Bilseydim ömrümü yoluna harcamazdım
Bilseydim hasretten her gece ağlamazdım
Bilseydim bir tanem bilseydim.

Unut artık sende sevme diyorsun
Yoluma çıkma diyorsun halimi görmüyorsun

Dostlukmuş ölüme yürümekmiş
Üstüne titremekmiş vefaymış
Aşk dediğin
Zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış
Bana komaz diyip sancını bir kilo rakıya gömsemde akşamları
Oy benim yaralım asıl sancı uyandığımda bütün odaları
Boş görünce koyarmış boş görünce koyar

Yusuf Hayaloğlu





İLETİŞİM ADRESİM&

mehmet_5801@hotmail.com
mehmet_5801@hotmail.com

13 Eylül 2008 Cumartesi

BİRİMİZ AYAKTA KALMALIYDI


Üzülme! Beni kaybettin diye,
Zaten! Kazanmamıştın.
Hiçbir aşk! Titremez sonuna kadar.
Sende inanmamıştın..
Birimiz ayakta kalmalıydı,SadIk kalmalIydI yeminlere,
Bunu ben baŞardım canım.
İkimizi yerine.
Bundan böyle hasret olsun.
Hayatta en güzel düşün.
Benle yaşadıklarını unut,
YaŞamadIklarını düşün.
Birimiz ayakta kalmalıydı.
Sadık kalmalıydı yeminlere.
Bunu ben, başardım canım.
İkimizi yerine.

(şiir)
Ben küçük törenlerin adamı! Olmadım hiç.
Allahını çektim acının!
En küçük yaşını bilirim,
Şimdi bir heykel gibi dimdik.
Yarın ne olur bilinmez.
Üç günlük dünyada herşeyim oldun
AslInda hiç bir Şeyimsin..

*****Hosçakal****
Kapatamadık maziden kalan yaraları.
Yeni renkler yaratamadık dünyanın kirinden.
Bu şiir sanadır;
Bir daha asla,

Bir daha asla göremeyeceğin birinden..
Bundan böyle hasret olsun, (hasret olsun)
Hayatta en güzel düşün. (en güzel düşün)
Benle yaşadıkların unut.
Yaşamadıkların düşün. (oof)

Emrah**Hakkı Yalçın